درباره وبلاگ

به جمع ما خوش اومديد اول كفشاتونو دربيارين بعد بياين داخل لطفا نظرات خود را درجعبه نظر ثبت نماييد


موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يخ فروش جهنم و آدرس yalan.sevin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 7355
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ به چت روم ما سربزنید خوشحال میشم عزیزانم http://www.akhjoonchat.ir سرافرازمون کنید
يخ فروش جهنم
شنبه 23 مهر 1398برچسب:, :: 16:32 ::  نويسنده : سوين       

 



نظرات شما عزیزان:

sevinazizi
ساعت9:09---29 شهريور 1393
سلام خدمت دوستای گلم .من سوین نویسنده وبلاگ یخ فروش جهنم هستم.به علت.متاهل شدن ومشغله کاری و درس ترک نت کردم.از دوستای سابقم که گمشون کردم خواهش میکنم به ایمیلم پی وی بدن دوستون دارم بووووووس.
ایمیلم
Sevinazizi@yahoo. Com


شیوا
ساعت13:56---17 دی 1390
سلام دوست عزیز.
کم پیدایی.
با مطلب جدید آپم.خوشحال میشم بهم سربزنی.



علی محمد
ساعت17:03---26 آبان 1390
سلام....بد نبود......ممممممثل بقیه.....پاسخ:salam.mamnon

سارینا
ساعت9:32---25 آبان 1390
سلیقت گلم مث خودت قشنگ وعالییییییییییه سوووووووووووین جونم بووووووووووووووووس بوووووووووووووووووس با آرزوی بهترین آرزوها برات مهربونمپاسخ:مرسی عزیزم.بوووووووووووووووووووس بووووووووووووووووس

leli
ساعت12:49---23 آبان 1390
مثل همیشه همه چیز خوب...خدا قوت عزیزم
پاسخ:مرسی عزیزم


اشک شقایق
ساعت12:13---18 آبان 1390
عزیزم اینم ادرس وبم



منتظرتم پاسخ:ممنون که سرزدی.چشم حتما میام.بوس


دهکده غمها
ساعت12:11---18 آبان 1390
سلام مرسی که اومدی پاسخ:خواهش میکنم .بازم میام.

شادی
ساعت9:12---18 آبان 1390
سلاممممممممم لیلی جونم خوبی فدات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به خدا خیلی ناراحت شدم از اینکه دیگه تو سایت نمیای نمیدونم از کی ناراحتی ولی بیا دلمون برات تنگ میشه جیگرم یادت نرهههههههههههه دوستت دارم مهربون بووووووووووووس بوووووووووووس

شادی
ساعت9:09---18 آبان 1390
سلاممممممممممممم به نفسم سوینخیلی وبلاگتو دوس دارممممممممممممممم بووووووووووووس بوووووووووووووووووووس پاسخ:منم تو رودوست دارم بووووووووووس

leli
ساعت15:35---17 آبان 1390
سوین عزیزم سلام

من دیگه نمیام سایت چون واقعا مسخره شده ولی همیشه به وبت سر میزنم یعنی کلبه خودم.........................

از طرف من به شادی عزیزم بگو خییییییییییلی دوسش دارم.

هرگز فراموشتون نمیکنم هرگز..........هرگز..............هرگز



امیدوارم همیشه موفق باشی بهترینم
پاسخ:چراااااااااااا عزیزدلم.خوشحالم که حداقل به وبم سرمیزنی چشم حتمابهش میگم بوووس.باییی ولی توروخدااگهوقت کردی بهمون سربزن


pesar
ساعت18:40---16 آبان 1390
___________________--------

_________________.-'.....&.....'-.

________________\.................../

_______________:.....o.....o........;

______________(.........(_............)

_______________:.....................:

________________/......__........\

_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون

___________________\`
پاسخ:ممنون که به من سر زدید.چشم حتما


شقایق
ساعت15:36---14 آبان 1390
سلام



وبلاگ زیبایی داری عزیزم پاسخ:سلام خیلی دوست دارم به وبلاگت بیام ولی آدرسو درست نزدی


دهکده غمها
ساعت15:31---14 آبان 1390
سلام گلم

مرسی که به کلبه من سر زدی عزیزم

بازم بیا پیشم منتظر قدمهای مهربونت

هستم


بی نشان
ساعت10:54---14 آبان 1390
شما که زحمت میکشی



یه کم عکساش تحریک کننده است



ممنون میشم عکساشو تغییر بدی



همیشه سر می زنیم

پاسخ:مرسی که سر میزنید فقط میشه بهتر توضیح بدید چون این دوره زمونه هرچیزی میتونه تحریک کننده باشه حتی یه سلام.


le
ساعت10:50---14 آبان 1390
سلام سوین جون؛بابا گل کاشتی فوق لعادست،خیییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییل ی قشنگه

موفقتر باشی انشالله

بووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووس
پاسخ:قربانت


شادی
ساعت10:23---14 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام به نفسم (سوین) خیلیییییییییییییییییی اینجا قشنگتر شده بووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووس بوووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووس پاسخ :مرسیییییییییییییییییییییییییییی عزیز دلم چشات قشنگ میبینه بووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

cresten-saadh
ساعت14:15---12 آبان 1390
سلام سوین جان





خیلی قیشنگهپاسخ:سلام عزیزم چشات قشنگه


nafas
ساعت21:50---26 مهر 1390
سلام سوین جونم تبریک به خاطر سایتت خیلیییییییییی قشنگه مثل خودت دوووووووووست دااااااااااارم!!!بابایپاسخ:نفس جونم مرسي منم دوست دارم بووووووووووووووووووووووووس

شیوا
ساعت13:47---24 مهر 1390
سلام دوست عزیز.من تووبلاگم چندتا مطلب جدید گذاشتم که فکرکنم خوندش خالی ازلطف نباشه.مخصوصا آخرین مطلب فکرکنم بتونه راهگشای خوبی برای زندگی خیلیها باشه ازجمله دوستاتون.

خواستید به دوستاتون هم بگید بیان بخونن.

خوشحال میشم ازنظرات شما درباره مطالبم استفاده کنم.

شما ترک زبان هستین؟

با تشکرشیوا


پاسخ:ممنون از لطفتون ولي من ترك نيستم


شادی
ساعت11:20---24 مهر 1390
نه نه نه نه من دروغگو نیستم من فقط عاشق توام از دروغم بدم میاد
پاسخ:قوربونت برم كه انقرخوبي بووووووووووووووووووووووووووووس


سوين
ساعت11:08---24 مهر 1390
آخه يالان يعني دروغ مگه نه؟؟؟

شادی
ساعت10:51---24 مهر 1390
یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شادی
ساعت9:17---24 مهر 1390
سلامممممممممممم به نفسم (سوین )خیلی خیلی نازه یالان منم سوین توی مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:باريك اله درست حدس زدي
پاسخ:البته تو دروغ گو نيستي مگه نه؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: